جالب‌ترین اسباب‌بازی‌های فن‌آوری در سال 2012
نوشته شده توسط : بسیجی
از لپ تاپ های فوق سبک و نازک تا تلویزیون های سه بعدی، جالب ترین و بهترین محصولات اخیر در دنیای فن آوری طی نمایشگاه IFA برلین در معرض دید عموم قرار گرفته اند. شرکت های مختلف فعال در این حوزه به آینده این محصولات و میزان فروش آنها بسیار امیدوار هستند. به همین بهانه برخی از جدیدترین محصولات ارائه شده در این نمایشگاه را به صورت مختصر مورد بررسی قرار خواهیم داد.  

سامسونگ گالکسی تب 7.7


ضخامت تبلت جدید سامسونگ تنها 7.89 میلیمتر بوده و از وزنی معادل 335 گرم برخوردار است. یکی دیگر از ویژگی های منحصر به فرد این محصول استفاده از صفحه نمایش باکیفیت بالای Super AMOLED Plus با قابلیت نمایش 16 میلیون رنگ است که تجربه تماشای تصاویری شفاف با کنتراست رنگ بالا و زیبا را برای کاربر فراهم می کند. به گفته مقام های رسمی سامسونگ، باتری تب 7.7 تا 10 ساعت شارژ برای پخش فایل های ویدئویی را فراهم می کند. سی پی یو 1.4 گیگاهرتزی دو هسته ای و ظرفیت های 8، 16، 32 و 64 گیگابایتی برای ذخیره اطلاعات از دیگر ویژگی های تبلت جدید سامسونگ محسوب می شوند. این در حالی است که به دلیل حکم دادگاهی در آلمان، این دستگاه در اواسط نمایشگاه IFA از غرفه های سامسونگ جمع آوری شد.
 

سامسونگ Note


اصلی ترین ویژگی گوشی جدید سامسونگ صفحه نمایش 5.3 اینچی آن بوده که بزرگترین صفحه نمایش به کار رفته در میان گوشی های هوشمند تا به امروز محسوب می شود. این گونه به نظر می رسد که سامسونگ قصد دارد فاصله میان تبلت ها و گوشی های هوشمند را بدین ترتیب پر کند. مسلما صفحه بزرگ این محصول در هنگام استفاده از اینترنت و یا تماشای عکس نیاز کمتری به پیمایش و یا زوم کردن را برای کاربر فراهم می کند.  

 

ال جی اسمارت اسکن ماوس


ماوس جدید ال جی دارای یک اسکنر داخلی بوده که بنابر اعلام مقام های رسمی این شرکت، عصری جدید در دنیای اسکنرها را پایه ریزی خواهد کرد. کاربر می تواند با کلیک بر روی دکمه اسمارت اسکن که در سمت چپ این ماوس قرار گرفته و حرکت بر روی سطح مورد نظر از آن اسکن تهیه کند. پس از آن، تصویر اسکن شده می تواند در غالب فایل های گوناگونی ذخیره شود. این وسیله قادر است تا صفحاتی به بزرگی A3 را نیز اسکن کرده و از این نظر بسیار کارآمدتر از اسکنرهای قابل حمل معمول است.  

 

عینک سه بعدی شخصی سونی


یکی از آینده نگرترین محصولات ارائه شده در نمایشگاه IFA امسال، عینک سه بعدی شخصی سونی است. این وسیله بر روی سر و در مقابل چشمان کاربر قرار گرفته و به صورت مجازی تجربه تماشای تصاویر همانند پرده سینما را برای وی فراهم می کند. این وسیله دارای پنل های جداگانه ای به منظور پخش تصاویر اچ دی برای هر یک از چشم های چپ و راست بوده و در نتیجه می تواند نمایی سه بعدی را برای کاربر فراهم می کند. هدفون های سارند داخلی از دیگر ویژگی های این محصول جدید سونی بوده و علاقمندان فیلم و بازی های ویدئویی اصلی ترین بازار هدف آن را تشکیل می دهند.

 

تلویزیون سه بعدی توشیبا بدون نیاز به عینک


سری جدید تلویزیون های توشیبا بدون نیاز به عینک های مخصوص و از طریق ارسال تصاویر با پرسپکتیوهای مختلف برای هر یک از چشم های چپ و راست می توانند عمق لازم برای ایجاد تصاویر سه بعدی را فراهم کنند.

 

باریک ترین دوربین دیجیتال جهان


ضخامتی تنها معادل 12.2 میلیمتر، دوربین سایبر شات TX55  را به باریکترین دوربین دیجیتال جهان مبدل ساخته است. این دستگاه از قابلیت عکس برداری با رزولوشن 16.2 مگاپیگسل برخوردار بوده و با کیفیت فول اچ دی فیلمبرداری می کند. صفحه نمایش پشتی TX55 نیز 3.3 اینچ است. قابلیت های مربوط به عکاسی سه بعدی از دیگر ویژگی های آن است. با یک بار فشار شاتر، فریم های مختلفی به سرعت گرفته شده تا عمق لازم برای ایجاد یک عکس سه بعدی را فراهم کنند.  

 

تبدیل تصاویر دو بعدی به سه بعدی


سری جدید تلویزیون های ویرا پاناسونیک از فن آوری تبدیل تصاویر دو بعدی به سه بعدی برخوردار شده اند. شرکت های فعال در زمینه فن آوری، کمبود محتوای سه بعدی در زمینه های مختلف فیلم، بازی و ... را باعث عدم استقبال چشمگیر از این فن آوری دانسته اما با استفاده از تلویزیون جدید پاناسونیک می توانید تمام برنامه های مورد علاقه خود را به صورت سه بعدی تماشا کنید.  

 

تلویزیون  پلاسما ال جی با پن تاچ


این تلویزیون از قابلیت اتصال به کامپیوتر برخوردار است. پس از آن کاربر می تواند با فعال کردن قابلیت پن تاچ از روی کنترل از راه دور این دستگاه به فایل های خود بر روی کامپیوتر دسترسی داشته، آنها را ویرایش کرده و یا در نقاط مختلف صفحه نمایش قرار دهد. باتری های پن تاچ از طریق پورت یو اس بی شارج می شوند. حتی کاربران می توانند با استفاده از آن پرندگان خشمگین را نیز بازی کنند!

 

توشیبا اولترابوک


محصول جدید توشیبا Z830  از سری اولترابوک این شرکت، یکی از برترین نوت بوک های حاضر در نمایشگاه IFA  امسال بوده است. وزن این دستگاه برابر با 1.12 کیلوگرم بوده و ضخامت آن برابر با 15.9 میلیمتر است. بر اساس اعلام توشیبا Z830 در سه ماهه چهارم سال جاری میلادی روانه بازارهای اروپا خواهد شد.

منبع : پول نیوز



:: موضوعات مرتبط: مطالب , ,
:: برچسب‌ها: آیفون , تازهای گوشی , تکنولوژی جدید , آیفون جدید ,
:: بازدید از این مطلب : 559
|
امتیاز مطلب : 28
|
تعداد امتیازدهندگان : 7
|
مجموع امتیاز : 7
تاریخ انتشار : یک شنبه 3 مهر 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: